Leadership skills
Cíle předmětu
Cíle předmětu obsahují osvojení znalostí a dovedností směřujících k rozvoji dovedností vedení lidí. Tyto dovednosti lze využít jak v profesním životě, kdy předmět pomáhá studentům rozvinout stávající a osvojit si nové schopnosti a dovednosti ve vedení lidí. Dle pak v osobní rovině kdy na základě vlastních reflexí budou studenti schopni aplikovat získané dovednosti ve studijní i osobní sféře.
Struktura a obsah
Hodina výuky | Obsah |
---|---|
1. | Úvod do předmětu, požadavky předmětu, rozdělení do týmů. Úvod do problematiky vedení lidí. PhDr. Lenka Šilerová, Ph.D. |
2. | Interakční výcvik. Trénink praktických dovedností (Točná) |
3. | Individuální aktivita: Týmové konzultace projektů PhDr. Lenka Šilerová, Ph.D. |
4. | Individuální aktivita: zpracování a konzultace Individuálního rozvojového plánu. PhDr. Lenka Šilerová, Ph.D. |
5. | Prezentace týmových prací PhDr. Lenka Šilerová, Ph.D. |
Požadavky na ukončení předmětu
1) Individuální rozvojový plán
Požadavky: Písemné zpracování plánu zaměřeného na vlastní schopnosti a dovednosti vedení lidí.
2) Týmový projekt „Co dělá z manažera leadera“
Požadavky: Aktivní spolupráce na týmových úkolech (tj. podílení se na rozhovorech a spoluúčast na prezentaci). K hodnocení dodají studenti i krátký písemný výstup.
3) Interakční výcvik
Požadavky: Účast na interakčním dvoudenním výcviku v Areálu VŠE Točná, Praha 4 a následná písemná reflexe.
4) Reflexe interakčního výcviku
Požadavky: Písemná reflexe získaných dovedností z interakčního výcviku