Zájezd do Alp s předmětem Nové drivery marketingu

Již se stalo tradicí, že po úspěšně absolvovaném testu z marketingu se vyráží do rakouských alp, kde všechny týmy prezentují své závěrečné týmové projekty na vybraná témata z oblasti marketingu, která se zpracovávají vždy ve spolupráci s konzultantem z praxe.

I letos tedy vyrazili studenti do lyžařského střediska na prodloužený víkend užít si trochu přírody, čerstvého horského vzduchu a především úspěšně ukončit zajímavý předmět. Všichni lyžaři a snowboardisti si užívali krásného počasí a lyžovali až do uzavření sjezdovek. I nelyžaři měli bohatý program, v okolí se nacházela spousta běžeckých tratí a turistických tras, kde strávili příjemné společné chvíle.

Vždy večer jsme se všichni sešli, abychom mohli prezentovat naše závěrečné práce. Témata byla opravdu zajímavá, jeden tým zorganizoval diskusní skupinu na vybranou reklamu, dále jsme vyslechli srovnání a úspěšnost vánočních reklam na telefonní operátory a ocenění značky Kofola z marketingového pohledu. Další tým vypracoval online strategii pro náš program Honors Academia a nakonec bylo odprezentováno klasické a velmi důležité téma Audit značky Honors Academia. Po jednotlivých prezentacích následovalo hodnocení práce, její obhajoba před vyučujícími a především divoká diskuse s našimi spolužáky. S velkým potěšením jsme všichni prospěli, dostali závěrečné hodnocení a výslednou známku.

Všichni jsme odjížděli spokojení a odpočinutí domů, protože jsme zvládli další předmět a protože jsme pobyli v přírodě.