TEYA – pracovní pozice pro studenty

Náš firemní partner TEYA nabízí studentům/studentkám tyto otevřené pracovní pozice:

 

teya – Operation Specialist

Role provozního specialisty je klíčová pro řízení procesu dodávek produktů. Váš smysl pro detail a obětavost zajistí, že naši zákazníci budou mít s našimi produkty rychlou a bezproblémovou zkušenost – od dohledu nad plněním objednávek až po praktickou podporu u zákazníků. Váš přínos nejen zefektivní naše procesy, ale také upevní důvěru a loajalitu zákazníků ve společnosti Storyous a Teya.

V ideálním případě máte alespoň 1 rok zkušeností s prací v terénu nebo v oblasti zákaznického servisu a jste držitelem platného řidičského průkazu.

teya – Marketing Specialist

Role Marketing Specialist je zásadní pro utváření budoucího úspěchu a rozvoje marketingových iniciativ v České republice a na Slovensku. Buďte odborníkem na potřeby zákazníků a pracujte na všech marketingových výstupech s ohledem na jejich potřeby.

Požadujeme: Alespoň jeden rok praxe v marketingu – možná máte zkušenosti z agentury (marketing/PR) nebo interního marketingového týmu. Vaše nadšení má však pro nás větší váhu než položky ve vašem životopise. Baví vás copywriting – umíte psát působivé a srozumitelné marketingové texty a chcete se v této oblasti zdokonalovat. Výborně ovládáte češtinu (píšete bez chyb a materiály pro tisk raději třikrát zkontrolujete). Znalost angličtiny na pokročilé úrovni a znalost slovenštiny výhodou.

teya – Field Support Leader

Vaším úkolem na pozici Field Support Leader je vést a řídit tým F&R v Praze:

  • podpora týmu, který se věnuje plánování a budování toku dodávek produktů a služeb,
  • proaktivní zapojení zákazníků do školení a instalačních služeb (přímo nebo prostřednictvím partnerů)
  • rychlé řešení problémů obchodníků, ať už prostřednictvím oprav hardwaru, výměn nebo podpory na místě.

Pozice je pro vás vhodná, pokud máte bakalářský titul nebo odpovídající pracovní zkušenosti. Upřednostňovány jsou minimálně 3 roky praxe v oblasti produktového provozu, logistiky, podpory v terénu nebo zákaznického servisu (praxe není povinná), technologické znalosti a ochota učit se novým technologiím a držet krok s novým vývojem. Znalost českého/slovenského jazyka a plynulá angličtina.

teya – Customer Relations Agent

Chcete se učit, rozvíjet a přispívat svými odbornými znalostmi k uspokojování potřeb zákazníků? Rádi pomáháte ostatním a jste ochotni udělat pro zákazníky něco navíc? Máte silné komunikační schopnosti a hovoříte plynně česky a anglicky? Pokud jste na všechny otázky odpověděli ano, pak je pro vás pozice Customer Relations Agent ta pravá.

Předchozí zkušenosti na podobné pozici jsou žádoucí, ale ne povinné.

TEYA – pracovní pozice pro studenty