Kurz Marketingu a závěrečné prezentace projektů na horách

Tradiční kurz s novou koncepcí, tak by se dal nazvat předmět Nové drivery marketingu, který jako obvykle začal v říjnu 2012. Oproti minulým letem došlo k podstatné změně. Zatímco studenti předchozích ročníků absolvovali sérii teoretických přednášek a poté zpracovávali projekt, letos se teoretická část úplně vypustila a veškeré úsilí studentů bylo směřováno na vypracování marketingového projektu.

Co si pod takovým marketingovým projektem představit? Na počátku jsme se rozdělili do pěti týmů zhruba po pěti členech a každý tým si vybral konzultanta a téma zpracování. Lákavé pro studenty bylo, že všichni konzultanti byli z marketingové praxe, a studentům nabídli možnost podílet se na reálných pracovních projektech. Jeden tým tak měl jedinečnou šanci připravit pro klienta marketingové agentury komunikační strategii, jiný tým vytvořil internetový obchod pro nadějný byznys s uměleckými šperky. Samotné vypracování probíhalo bezmála půl roku a bylo časově náročné, rozsah nakonec výrazně překročil rámec školní práce. Žádný tým zkrátka nechtěl zklamat svého konzultanta ani zákazníka, pro kterého projekt vypracovával.

Závěrečné finále pak bylo odměnou za tvrdou práci všech studentů. Projekty byly jednotlivými týmy prezentovány při třídenním výjezdu do lyžařského střediska Stubai v rakouských Alpách. Po celodenním náročném sportovním programu se i tak při prezentacích dlouze diskutovalo nad jednotlivými projekty. Během nabytých tří dnů jsme se stihli opálit, oslavit úspěšné obhájení našich projektů a především si odnést nejen hluboké zkušenosti ze svého projektu, ale i povědomí o velice zajímavých projektech ostatních týmů. Co víc si ještě od tohoto předmětu přát? :-)

Autor: Jakub Jaroš

  • Autor:
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: