Best practice v L´ORÉAL

Máme za sebou první best practice v tomto semestru a rovnou v takovém gigantovi jako je L´Oréal. Na úvod nám byla představena společnost, její divize a její pozice na trhu. Dále nám byly souhrnně popsány nejznámější a nejúspěšnější produkty.

Později jsme se dostali k hlavnímu tématu dne, tedy zadání case study. L´oréal nás „požádal o radu“ a analýzu situace v marketingové oblasti pánské řady kosmetiky Vichy Homme, která se neprodává tak, jak by měla. Rozdělili jsme se do týmů a vyrazili do terénu. Další 3 hodiny jsme strávili v lékárnách a drogeriích, kde jsme zkoumali všechny možné chyby a nedostatky v merchandisingu a v obdorném výkladu lékarnic. Další částí case study, bylo zjistit postoj mužů ve věku 20-40 let – hlavní cílová skupina k L´Oréalu, pánské kosmetice obecně a především ke značce Vichy. Výsledky práce každé skupiny stejně jako záplava rad a doporučení jsme následně prezentovali před zástupci firmy pracujících právě v oblasti marketingu, kteří naše rady velmi ocenili a alespoň část se budou snažit zrealizovat. Honors týmy pokryly opravdu všechny možné pohledy na jejich problém.

Trešničkou na závěr byl dárek pro každého – balíček kosmetiky Vichy a některým určitě udělala radost i nabídka stáže/praxe, o kterou se lze ucházet.  Hlavně pánská část Honors tolik kosmetiky pohromadě jistě ještě nikdy neviděla – a tak dnes kromě pohledu na kosmetický byznys zvládáme i řešení Vašich vrásek :)

Děkujeme firmě L’Oréal za povedenou akci!