Best Practice ve firmě Škoda Auto

Honors Academia nám nabídla již druhé Best practice v jednom roce. Tentokrát jsme se vydali do Mladé Boleslavi, kde nás čekali zástupci firmy Škoda Auto s velmi zajímavým a přínosným programem.

Celý den byl rozdělen do několika bloků. Po zahajovacím uvítání přišly na řadu přednášky zaměřené zejména na marketing Škoda Auto. Během té první jsme měli možnost dozvědět se aktuální pohled automobilky na problematiku CRM, poté následovala přednáška o internacionálním marketingu Škoda Auto, během které nám byl nastíněn vývoj společnosti od jejího založení až po současnost. Dozvěděli jsme se, jaké je řídit značku v rámci světového koncernu, který má ambice stát se globálním leaderem automobilového průmyslu. Velmi zajímavý byl příspěvek o novém rebrandingu, který společnost spustila na jaře tohoto roku. Rovněž nám byla představena ambiciózní strategie značky Škoda Auto, která má vysoké cíle. Není tajemstvím, že k jejich naplnění mají automobilce dopomoci zejména východní trhy.

Po obědě v menze Vysoké školy Škoda Auto pokračovala přednáška o kariérních možnostech v automobilce. Následně jsme putovali do škodováckého muzea, kde jsme si mohli prohlédnout nejen nablýskané veterány, ale i futuristické studie automobilky.

Nejzajímavější část nás však čekala až na závěr, kdy jsme se vydali přímo do závodu. Zde jsme nahlédli pod pokličku výroby převodovek, které společnost dodává dalším členům koncernu. Prohlídku závodu jsme zakončili na finální montáži vozů Fabia. V závodu jsme mohli vidět na vlastní oči, že se automobilka Škoda Auto pyšní nejmodernějšími výrobními procesy a postupy.

Děkujeme společnosti Škoda Auto za otevřený přístup, se kterým nás provedla celým dnem.