Aktuální aktivity mezi Honors Academia a partnery

Spuštění projektu „Život studenta“ pro Microsoft

V prosinci loňského roku byla studentům programu Honors Academia nabídnuta možnost zapojení do zajímavého projektu od partnerské firmy Microsoft ČR. Společnost Microsoft přichází na trh se spoustou novinek, které jsou zacílené na mladší generaci, a tak oslovila studenty HA, kteří mají k cílovému zákazníku velice blízko. Spolupráce na projektu „Život studenta“ je ze strany společnosti koordinována absolventkou HA Katarinou Roháčekovou. Honorsáci vytvořili dva týmy, které se aktivně podílí na koncepci komunikace Microsoftu se studenty. V rámci spuštění projektu byly oba týmy společností Microsoft pozvány na jednu z přednášek, kde byly produkty v novém kabátě představeny. Projekt se spustil v lednu 2013 a spolupráce na něm stále pokračuje…

Autorka: Bára Šedivá

  AA

Návštěva Stuttgartu v rámci dlouhodobého projektu pro partnera Škoda Auto

Další zajímavou činností spojenou s partnery programu Honors Academia byla lednová návštěva Stuttgartu pod záštitou společnosti Škoda Auto. Studenti pracující na projektu týkajícího se elektromobility se vydali za další značkou koncernu, aby se podívali na novinky a jiný přístup k novým technologiím. Konkrétně se jednalo o návštěvu Porsche, kde se studenti podívali nejen do Muzea Porsche či do výroby, ale zároveň se uskutečnila i schůzka s představiteli marketingu pro tuto oblast. Zástupci společnosti s našimi studenty diskutovali nejen o elektromobilitě, ale i třeba o tom, jaké výhody pro marketing nese pozice Porsche jako prémiové značky.

Autorka: Šárka Vostarková

AA

Best Practice u partnera Ernst & Young

O nedávné spolupráci mezi HA a partnerskou společností Ernst&Young se s námi podělila honorsačka Lída Hadincová: „Spektrum předmětů, které program Honors Academia nabízí, je mimořádně pestré. Tento semestr mě nejvíce zaujal Best Practice u partnerské společnosti Ernst&Young. V rámci semináře, který probíhal přímo na půdě firmy, jsme se seznámili s postupem při tvorbě strategických scénářů ve farmaceutickém průmyslu. Neúčastnili jsme se však pouze jako pasivní diváci, ale aktivně jsme se do přípravy zapojili. Na závěr jsme využili i naše prezentační dovednosti, když jsme v menších týmech připravili konkrétní scénář dle zadání. Celá akce byla nesmírně vydařená a dobrá nálada nás ani na minutu neopustila.“

Autorka: Lída Hadincová

  • Autor:
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: