Mentoring
Studijní program Honors Academia nabízí svým studentům exkluzivní možnost aktivního mentoringu od vysoce postavených představitelů akademické či privátní sféry.
Toto mentorství je vyhrazeno výhradně pro studenty programu Honors Academia.
Mít mentora, zejména z řad vedoucích postav v oboru, přináší studentům řadu výhod:
- Poskytuje jim hluboký vhled do praxe, který doplňuje jejich akademické vzdělání
- Otevírá dveře do světa profesních příležitostí díky své rozsáhlé síti kontaktů
- Sdílení osobních zkušenosti a obecně rady mentorů mohou být neocenitelným zdrojem motivace a inspirace
Výzvou a zároveň přínosem tohoto mentorství je vzájemná interakce a sdílení zkušeností, které umožní studentům rychlejší adaptaci na profesní život a poskytne jim solidní základ pro jejich budoucí kariérní postup.
Pro spojení s mentorem využijte odkaz “Kontaktovat mentora” pod vizitkou mentora.
Podmínkou pro zapojení je uvedení programu Honors Academia na studentovu LinkedIn profilu v sekci “Vzdělání”.
Dana Hricišin
Pracovní pozice: HR Business Partner
Soft skills: open mindedness, respectfulness, decision maker, fast learner, agility
Hard skills: HR strategy, Talent Acquisition & development, labour code, Compensation & benefits
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: více než 15 let zkušeností v roli HR, posledních 10 let pozice HR Manager / HR Business partner v předních mezinárodních společnostech jako je LVMH (Sephora), Nestlé (Nespresso).
Osobní profil: Můj život je vybalancovaný třemi pilíři a těmi jsou rodina, práce a sport. Jako HR vždy kladu na srdce svým kolegům nejen současným ale i potenciálním, že je důležitá radost, nadšení a vztah k produktu / službě. Jinak nebudete spokojení a výkonní, na což je dnešní business hodně zaměřen. Jsem maminkou dvou kluků, jednoho teenagera a malého tříleťáka, což mě rozhodně nenechá usnout na vavřínech 😊 a zároveň jsem aktivním sportovcem, přesněji dělám dlouhé triatlony a tréninkově si tak 4x do roka zaběhnu maraton. A protože mým mottem je „anything is possible“ mé cíle nejsou malé a příští rok bych si chtěla vyjet slot na Ironmanovské distanci na Hawai.
Tereza Padevětová
Pracovní pozice: HR Specialist Nespresso
Soft skills: komunikativnost, empatie, přizpůsobivost, týmová práce, organizace
Hard skills: Talent Acquisition, Project Management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 3 roky zkušeností v rámci Talent Acquisition (nábor, onboarding nováčků, práce s talenty) v korporátním prostředí
Osobní profil: V oblasti HR se pohybuji od studia na vysoké škole, kdy jsem začala pracovat pro Nestlé na částečný úvazek a poté jsem se posunula do Nespresso. Měla jsem možnost zapojit se do spousty různorodých projektů, ať už z oblasti náboru, spolupráce se školami a dalšími organizacemi, či udržitelnosti. Jsem velký milovník kávy, koček a cestování. Věřím, že svému mentee mohu předat zkušenosti jak z oblasti Talent Acquisition, tak i z hlediska nalezení jeho/její budoucí kariérní cesty, překonávání výzev či work-life balance.
Jana Kořínková
Pracovní pozice: Zástupce personálního ředitele a vedoucí útvaru personálního marketingu, Metrostav a.s.
Soft skills: leadership, komunikace, koučing – výcvik v systemice a existenciálním koučingu, facilitace skupin
Hard skills: nábor, HR marketing a Employer Branding, talent management, vzdělávání, HR consulting, psychologie práce a organizace
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Manažerské role v různých HR oblastech
Osobní profil: celoživotní sportovec a matka 3 dětí
Jana Kroupová
Pracovní pozice: Specialista pro talent management a manažerskou přípravu, Metrostav a.s.
Soft skills: Komunikace, spolupráce v týmu, Individuální koučování zaměřené na rozvoj kariéry, sebeřízení, motivaci, work-life balanc, well-being (500+ hodin), stress management a relaxační techniky; týmová facilitace
Hard skills: HR procesy, talent management, rozvoj a vzdělávání, univerzální kompetenční rámec, náborové a rozvojové behaviorální rozhovory, osobnostně-pracovní psychodiagnostika
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Zkušenosti s různými pozicemi napříč HR (od back office po konzultace), jak z práce v korporátu, tak na volné noze
Osobní profil: Optimistická, se smyslem pro humor, máma i ženská do nepohody, Cliffton Strenghts mě popisují takto: 1. Strategic 2. Maximizer 3. Relator 4. Empathy 5. Ideation
Ladislav Profota
Pracovní pozice: Personální ředitel, Metrostav a.s.
Soft skills: osobní rozvoj, rozvoj týmů
Hard skills: profesní networking, HR, podnikové finance, start-upy, rozjezd podnikání
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: zkušenosti s vlastním podnikáním, poradenská praxe v management consulting, odbornost v HR a podnikových financích
Osobní profil: mikuláš
Zuzana Frenák
Pracovní pozice: Head of HR CRSR & HR BP Nutrition East Europe
Soft skills: Leadership coaching, Change management, Stakeholder management
Hard skills: HR metriky – HR data, Organizational design
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: HR Business Partnering, Recruitment, Employer Branding, Holistický HR management
Osobní profil: Zuzana nastoupila do společnosti Unilever po studiu psychologie na vysoké škole ve Velké Británii. V Unileveru začínala na pozici v oblasti náboru a náledně zastřešovala agendu well-beingu, employer brandingu a později people partneringu. Po externí zkušenosti jako HR business partner v IT sektoru se vrátila zpět do Unileveru na současnou pozici, kterou zastává od listopadu 2022.
Radka Tichá
Pracovní pozice: HR Sr. Employer Branding & Graduate Recruitment Specialist
Soft skills: Empatie, komunikace a aktivní naslouchání, otevřenost, stakeholder management, odolnost vůči stresu, týmovost, transparentnost, work-life balance, hodnotová orientace
Hard skills: Recruitment, HR marketing a Employer Branding, Sociální sítě a tvorba kontentu, projektový management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: V oblasti HR se pohybuji aktuálně osmým rokem. Jako velká řada studentů jsem začala s velkým odhodláním, nadšením a touhou a svou duši jsem upsala prvotně finanční korporaci. Zkusila jsem si kombinaci pracovního úvazku, postupného růstu kariéry i agendy spolu se studiem vysoké školy. Od té doby jsem se naučila řadu technik na vyvážení jednotlivých pilířů života, mezi něž patří i práce.
Již je to dost pátků, co mám školu za sebou a od klasického recruitmentu jsem přešla k Employer Brandingu. Aktuálně jsem 4. rokem v Prazdroji, kde mám na starosti značku zaměstnavatele společnosti, spolupráce se školami a mladými talenty, což mě neskutečně baví.
Osobní profil: Mou neodmyslitelnou součástí je pohyb, pobyt v přírodě a občasné toulání se v horách. Baví mě pracovat na sobě a snažit se být lepší verzí sebe sama.
Katarina Mercelová
Pracovní pozice: Training and Development Manager
Soft skills: komunikativnost, aktivní naslouchání, empatie, týmová facilitace, individuální koučing, leadership
Hard skills: nastavení strategie vzdělávaní, nábor, AC/DC, CIS
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Více než 20 let zkušeností v oblasti HR (včetně zahraniční pracovní zkušenosti v oblasti Talent managementu)
Osobní profil: Své dlouholeté zkušenosti jsem získala v oboru automotive, velkoobochodu a aktuálně logistiky. Začínala jsem jako náborář, pak jsem působila na pozici HR manažér (s možností podílet se na otevření 3 velkoobchodních provozů), pak práce s talenty (včetně přípravy Talent programu), nastavovaní vzdělávací strategie, poskytování individuálních koučingů. Baví mě pracovat s lidmi, kteří mají chuť a zájem na sobě pracovat a posouvat se.
„Neříkej, že to nejde, raději řekni, že to zatím neumíš.“ Tomáš Baťa
Gabriela Kahounová
Pracovní pozice: Group People & Culture Director
Soft skills: koučink, mentoring, psychologická podpora
Hard skills: HR procesy, pracovně právní legislativa, vedení týmu, spolupráce nadřízený, podřízený, komunikační styly, strategické myšlení, rozvoj zaměstnanců
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: nabízím 20 letou zkušenost z logistického a výrobního sektoru a HR zkušenost ze všech oblastí
Moje motto: Vše se dá vyřešit, stačí komunikovat.
Renáta Zavřelová
Pracovní pozice: vedoucí útvaru controllingu, Metrostav a.s.
Soft skills: řízení projektů, týmová práce, leadership, komunikace
Hard skills: koncernový controlling – reporting, tvorba strategie a finančního plánu, stanovení a vyhodnocení KPI, řízení cash flow, finanční analýza, fúze a akvizice, due diligence, oceňování firem, korporátní agenda – zakladatelské dokumenty, manažerské smlouvy, valné hromady
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 25 let praxe v ekonomických a manažerských pozicích, členství v kontrolních orgánech společností
Osobní profil: obdivovatelka přírodních, kulturních a historických památek, čtenářka beletrie a literatury faktu
Tomáš Erhard
Pracovní pozice: jednatel a ekonomický ředitel Metrostav DIZ s.r.o.
Soft skills: zodpovědnost, pečlivost, loajalita, týmová spolupráce
Hard skills: controlling, podniková ekonomika, finanční řízení, oceňování firem (obecný přehled), konsolidace a podnikové kombinace (obecný přehled)
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: finanční řízení a ekonomika podniku
Osobní profil: týmový hráč
Petr Joukl
Pracovní pozice: Commercial Controlling Manager CZ/SK
Soft skills: Informal leadership, Problem-solving, „Improvise, Adapt, Overcome“ mentality, Empathy, Rapport-building, Understanding social dynamics, Reframing
Hard skills: Business controlling, Financial planning & Analysis, Management Reporting, M&A
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 9 let strávených v různých oblastech financí (Commercial controlling, M&A, Business Area controlling, Group functions) s mezinárodní zkušeností (Norsko, Švédsko)
Osobní profil: Pozorovatel, který rychleji myslí, než mluví, storry-teller, „CEO of Introverts living outside their comfort zone“, nadšenec sportovního leadershipu, bojovník proti mikromanagementu a představitel nastupující generace posluchačů country radia.
Ing. Timotej Usak, MBA
Pracovní pozice: Finance Business Partner Germany and Austria
Soft skills: Strategické myšlení a rozhodování , Big picture thinking, Cross functional cooperation and management, creative thinking
Hard skills: Business controlling, Financial planning & Analysis, Management Reporting, Out of box problem solving
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 10 let v energetice a FMCG, finance a controlling
Osobní profile: zkušený profesionál v oblasti financí s pracovním zaměřením na oblast Německa a Rakouska v odvětví FMCG. Miluji setkávání a poznávání nových lidí. Jsem organizovaný, komunikativní, dobrý posluchač a rád si myslím, že jsem kreativní. Ve svém volném čase se věnuji rodině a přátelům. Rád/a trávím čas venku a cvičením. Osobně si myslím, že úspěch je postavený na integritě, jasných cílech a dodržování targetu.
Dana Kultová
Pracovní pozice: Head of Marketing
Soft skills: time management, problem-solving, leadership/people management, communication, critical thinking, teamwork, positivity/motivation
Hard skills: project management, marketing, marketing strategy, brand marketing, digital marketing
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 10 years in marketing: 5 years in marketing agencies, 5 years on a company side – currently on a journey with a local start-up company growing into a part of a global unicorn company.
Osobní profil: Graduated from VŠE, working in marketing for 10 years now, with an experience from both the agency and company side. Having a passion for finding data-driven & creative solutions for business challenges.
My personal goal is to learn at least one new thing each day. I am an explorer of new possibilities, seeker of adventures, sports lover and believer that everything works better with a doer approach and positive attitude.
Kateřina Přinosilová
Pracovní pozice: Senior Brand Manager
Soft skills: prezentační dovednosti, leadership, inkluzivita
Hard skills: marketing, strategie značky, tržní plánování, projektový management, mediální plánování, řízení značky
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: marketing, řízení značky, projektový management, práce v FMCG, nábor/příprava na přijímací pohovor do FMCG firmy
Osobní profile: Jsem otevřená, komunikativní a flexibilní manažerka se zkušenostmi v FMCG a cestovním ruchu. Jsem velmi cílevědomá a zároveň oceňuji dobré mezilidské a mezidivizní vztahy. Jsem zvyklá pracovat v rychle se měnícím prostředí a zaměřovat se na dodání projektů v maximální kvalitě ve stanoveném termínu. Mým cílem je stavět na mých dovednostech projektového řízení a stát se silným projektovým a týmovým vedoucím.
Lucie Němečková
Pracovní pozice: Marketing Manager, Marketing Director
Soft skills: Týmová práce, kreativní myšlení, organizační schopnosti a dovednosti, strategické myšlení, přizpůsobení se prostředí a vedení lidí.
Hard skills: Online marketing, offline marketing, PR komunikace
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Jak skloubit kariéru s funkčním vztahem. Jak skloubit kariéru se zdravím. Jak nastartovat kariéru v marketingu. Jak se při výběru zaměstnavatele správně rozhodnout? Vysvětlení, co vše obnáší práce v marketingu a PR. Konkrétní marketingové rady z praxe. Možnost poskytnou konzultaci v rámci práce/ pozice.
Osobní profile: Vedu dva marketingové týmy, dvou odlišných subjektů – divadla a poradenské společnosti.
Nastavuji marketingovou strategii a dohlížím na to, aby se za dané období naplnila. Zaměřuji se především na organizaci, plánování a budování vztahů.
Tomáš Hovorka
Pracovní pozice: Category (Group) Marketing Manager Cleaners divison
Soft skills: Business acumen, Category visioning, People management, Strategic planning
Hard skills: Category performance analysis, Net Revenue management, Media strategy and planning, Presentation skills
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Brand marketing, Trade marketing, People management, Project management, Category leadership
Osobní profile: Tomáš nastoupil po studiu na ekonomické fakultě v Ostravě do společnosti Reckitt, kde začal pracovat v Trade marketingu. Při kariéře v Reckittu zastával pozice v Brand i Trade marketingu, kdy měl na starosti v posledním roce Brand i Trade marketing pro Českou republiku, Slovensko, Lotyššsko, Estonsko a Litvu za dvě významné značky na trhu volně prodejných léčiv – Nurofen a Gaviscon. Při práci v užším lokálního týmu v Reckittu získal Tomáš zkušenosti nejen v Trade a Brand marketingu, ale také finanční schopnosti při počítání mnoha business projektů a také zkušenosti z marketingového výzkumu. Do Unileveru přešel Tomáš po 3 letech na pozici Brand manažera pro druhou největší značku Unileveru CZSK – Savo, kde za sebou nechal řadu uvedených inovací a lokálně vytvořené kampaně. Následovala pozice Category Marketing manažera pro kategorii pracích prostředků a první zkušenosti s vedením přímých podřízených. V odobí Covidu převzal Tomáš celou kategorii Čisticích prostředků a má pod sebou v tuto chvíli 3 brand manažery, kteří vedou značky Savo, Domestos a Cif. Jeho úkolem je vést tým lidí, vytvářet strategické plány pro růst kategorie, připravovat mediální, cenové a produktové strategie a dohlížet nad jejich exekucí. Zároveň také doručovat stanovené cíle z pohledu obratu, profitability a tržních podílů. V rámci současné role Tomáš vede také kategorii prostředků do myčky pro celou východní Evropu a několik komplexních regionálních projektů.
Jan Kolář
Pracovní pozice: Strategy & Performance Manager Nutrition CRSR
Soft skills:
Hard skills:
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Financial analysis, Financial forecasting, Strategic pricing, Portfolio management, Brand innovations/renovations
Osobní profil: Honza nastoupil do společnosti Unilever po studiu Podnikové ekonomiky a managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Do společnosti nastoupil do talentového programu UFLP na pozici Finance Analyst v oddělení financí. V rámci této role se soustředil zejména na podporu oddělení sales v souvislosti s plánováním a vyhodnocováním promočních aktivit na jednotlivých zákaznících. Po roce stráveném na této pozici se posunul na novou roli ve finančním oddělení, kde měl jako S&OP Specialist na starosti end-to-end finanční forecasting proces pro ČR & SR.
Po dvou letech ve financích se Honza posunul na pozici v rámci marketingu, kde od léta 2023 zastává roli Strategy & Performance Managera pro divizi Nutrition (potraviny). V této pozici má Honza možnost využít finanční background a znalosti, které získal během dvou let ve finančním oddělení, a aktivně je propojit s businessem např. ve formě vyhodnocování výsledků, cenotvorby, analýzy portfolia nebo středně a dlouhodobého finančního plánování.
Jan Diehel
Pracovní pozice: Customer Strategy & Planning Lead
Obor činnosti: Revenue management / Shopper marketing / Customer&Category strategy / CATMAN (Unilever, Nutrition)
Soft skills: people management; financial acumen; negotiation skills & preparation; presentation skills
Hard skills: P&L management; Brand building, Brand development; Customer strategy; Shopper marketing; Pricing management; Category growth management; Data insights; Omnichannel business strategy (from Own retail to Ecommerce); Brand licensing management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Více jak 8 let práce v jedné z největších FMCG společností na světě. Zkušenosti ze třech různých klíčových oblastí firmy – Consumer Marketing; Customer&Shopper Marketing; Sales. Současně čtvrtým rokem v manažerské pozici se zodpovědností za 7 lidí. Součástí leadershipu kategorie s obratem přes 70 000 000 EUR v ČR a SR. Zkušenosti s implementace retailové strategie super-prémiové značky na trh ČR nebo zkušenosti z participace na mezinárodních projektech. Lokální i globální zkušenosti z licenčních projektů značek Unilever a třetích stran.
Osobní profil: Jan Diehel se narodil 15. 6. 1990 v Ostravě, kde vystudoval Ekonomickou fakultu VŠB v magisterském programu Marketing a Obchod. Během studia se věnoval spíše agenturní činnosti v oblasti digitálního marketingu, po studiích nastoupil do společnosti Unilever na pozici v Brand marketing týmu zmrzlinové kategorie. Zkušenosti nabral ve dvou kategoriích portfolia Unileveru – potravinové a zmrzlinové. V současné době ženatý a bezdětný se rád věnuje sportu (fitness, běh, lyžování, horské kolo) a cestování.
Martin Šimůnek
Pracovní pozice: Junior Brand Manager
Obor činnosti: Marketing
Soft skills: Otevřenost, týmová spolupráce, organizovanost, spolehlivost, kreativa, kritické myšlení, ochota se učit, práce s daty
Hard skills: Brand marketing, výkonnostní marketing, Adobe grafické programy, Market research, Projektové řízení, vedení rozpočtu
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: V marketingu se na různých pozicích a zaměření pohybuji již od vysoké škole. Při škole jsem začínal na poloviční úvazek v telekomunikační firmě, kde jsem byl součástí týmu, který uváděl nové fixní (TV + internet) služby na trh. Po VŠ jsem nastoupil do agentury na výzkum trhu, kde jsem si nejen zkusil práci na straně agentury, ale zároveň si rozšířil schopnosti analýzy, objektivního pohledu na svět a kritického myšlení.
Cesta do Prazdroje vedla přes marketingové oddělení v síti multikin, kde jsem si vyzkoušel všechny možné marketingové disciplíny od offline až po online komunikaci. V Prazdroji jsem nyní 3. rokem, kdy jsem začínal na nákupním oddělením marketingové komunikace a poznal zákoutí vyjednávání u marketingových projektů. Aktuálně jsem na značce Gambrinus zodpovědný za projekty Fotbal, Šipky a strategické brandové projekty.
Osobní profil: Otec, manžel, sportovec – snažím se skloubit rodinný a pracovní život, ve kterém chci mít čas i pro aktivní pohyb. Nejčastěji v podobě fitness nebo týmových míčových sportů.
Petra Šebová
Pracovní pozice: Marketing Director, Hopi Foods
Obor činnosti: Marketing/strategie
Soft skills: leadership, vedení týmu, prezentační schopnosti
Hard skills: project management, marketing strategie, brand marketing, portfolio management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti:
- Práce v marketingu v FMCG z pohledu firmy …co vše práce v marketingu obnáší
- Příprava uvedení značky na trh od A – Z
- Znalost prostředí globálních společností, ale i české rodinné firmy
- ženy v business prostředí
- Příprava na vystoupení na veřejnosti (příprava řečníků na pražský TEDx)
- Sabbatical / osobní volno v kariéře
Osobní profil:
V rámci studia na VŠE jsem si ve 4 ročníku vybrala vedlejší specializaci Komerční komunikace. V té době se přihlašovalo osobně a já si pamatuji, jak jsem v zimě zaparkovala v neděli odpoledne před školou, abych se mrkla, jestli tam někdo nestojí…a už jsem tam zůstala. Stejný nápad nás mělo více a večer bylo všech 25 míst „obsazených“. Celá skupina letního semestru se poznala o víkendu před budovou, a to semestr ještě ani nezačal.
Líbilo se mi, jak jsme si navzájem drželi místo (na listině, co visela na dveřích vchodu, ale i v autech pro zahřátí); a jak se všichni rozhodli ponocovat před vchodem, za účelem dostat se na vybranou vedlejšku…prostě jít o krok dál.
A to mi zůstalo dodnes – udělat ten krok navíc (když vím, že to za to stojí) a obklopovat se lidmi, co mě inspirují.
Celou svoji kariéru se pohybuji v marketingu. Začala jsem v top globálních FMCG společnostech a zhruba před rokem jsem se rozhodla pro změnu a odešla do české rodinné firmy, se zadáním pomoci (mimo jiné) postavit značku od A do Z.
Několik let jsem byla i součástí TEDxPrague programového týmu. Měla jsem tu čest být u zrodu několika konferencí pro 1200 lidí, výběru řečníků a osobně jsem koučovala a připravovala vybrané řečníky na jejich výstup v rámci TEDxPrague.
Mentoring vnímám jako možnost provést toho druhého jeho tématem, dát mu perspektivu z jiného úhlu a možná i předat pár vlastních zkušeností, když bude chuť poslouchat.
Daniel Vladyka
Pracovní pozice: Tax Manager
Soft skills: plánování, komunikativnost, schopnost aktivního naslouchání
Hard skills: daňová agenda České republiky
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Zkušenosti z velké poradenské 4. Díky pracovnímu úsilí a nasazení jsem se stal jedním z nejmladších daňových poradců v České republice. Po úspěšném absolvování zkoušky na daňového poradce jsem se posunul na manažerskou pozici středně velké ryze české poradenské společnosti. Zde jsem měl příležitost rozvinout mé nabyté zkušenosti z nadnárodního prostředí velké 4 a zároveň posunout své manažerské schopnosti.
Pro případného mentee jsem schopen mu pomoci s jeho zájmem a rozvojem v oblasti daní a profesního růstu v této oblasti.
Osobní profile: Považuji se za komunikativního a spolehlivého člověka s důrazem na plnění cílů. Daně nejsou jen mým pracovním zaměřením, ale i koníčkem. Baví mě jít do detailu a na podstatu jednotlivých problémů a nalézat různá řešení. Pro správné pochopení situace a zvolení vhodné metody je také důležité správně naslouchat.
Rád pomáhám druhým a nechávám se inspirovat lidmi, kteří chtějí v životě něco dokázat a posunout se na další level. Z toho důvodu je účast v mentoringovém programu Honors Academia výzvou nejen pro mentee, ale i pro mě jako mentora. Na tuto výzvu se těším a doufám, že naplní dané očekávání.
Filip Sinecký
Pracovní pozice: Partner, Tax
Soft skills: komunikativnost, schopnost vyjednávat, plánování
Hard skills: daňová agenda České republiky, daňové právo, mezinárodní daně
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Mám za sebou zkušenosti 20 let v oboru financí, účetnictví a daní. Prvotní zkušenosti jsem načerpal v „Big 4“ a v dalších nadnárodních poradenských korporací. Následně jsem 12 let vedl vlastní poradenskou společnost (daně, účetnictví, mzdy, podniková ekonomika a finance). V roce 2023 jsem se stal Partnerem za daně, historicky jsem již s PKF APOGEO spolupracoval na odborné daňové pozici.
Osobní profile: Vystudoval jsem ČZU Praha, Provozně ekonomickou fakultu. Od roku 2008 jsem certifikovaný daňový poradce zapsaný v KDP ČR a působím v odborných sekcích komory. Jsem autorem několika desítek odborných článků na profesních portálech, externím lektorem na ČZU Praha a dobrovolným přispěvovatelem a přednášejícím na různých vzdělávacích, studentských a podpůrných akcích pro rozvoj podnikání a finanční gramotnosti.
Tomáš Gross, EFA
Pracovní pozice: Ředitel obchodní sítě, majitel franšízové pobočky Partner Banka
Soft skills: Management změn, Zvládání krizových situací, Business forecast, empatie, tvůrčí myšlení
Hard skills: Talent management, Management podniku, Start-up knowledge, Business process development, Státní zkouška z psaní na klávesnici, obchodní komunikace, finanční plánování, technika IKIGAI
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Moje běžný pracovní režim spočívá v objevování a rozvíjení talentu (zejména mladých) lidí, se kterými společně hledáme jejich silné stránky, objevujeme jejich pracovní a životní představy, tvoříme jejich pracovní cíle, které navazují na cíle osobní, jejich přání a představy. Následně si zvědomujeme, jaké výhody a nevýhody mají všechny tři cesty uplatnění na pracovním trhu (zaměstnání, živnost, vlastnictví podniku), vybíráme vhodnou cestu pro adepta a následně startujeme kariéru, která splní jeho veškerá životní očekávání.
Osobní profile: Bývalý sportovec, miluje týmový sport, využívá týmové synergie. Prosazuje vysoce individuální přístup ke každému spolupracovníkovi, kterého vždy vnímá jako rovného partnera. Vytváří týmovou chemii a růstové prostředí. Začínal jako student při denním vysokoškolském studiu, získal titul EFA. Vybudoval tým 70 profesionálů ve financích ve 12 pobočkách po celé ČR. Vychoval 10+ manažerů s příjmem nad 100tis/m a pomohl založit 6 růstových soukromých firem. Vytvořil dva vysoce ceněné vysokoškolské předměty zaměřené na osobnostní růst studentů a jejich uplatnění na pracovním trhu. Jeho semináře o obchodu patří k nejoblíbenějším ze všech.
David Duroň
Pracovní pozice: Filantropi, Business man
Soft skills:
Hard skills:
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Transformace společností, inovace, objevování a dolování novych trhů, out of the box pohled na product Management a marketing, rad bořím stereotypy a pravidla na trhu. Zároveň jsem postavil vlastní společnost Lemon Group v Ghaně, která se orientuje na turisticky ruch a hospitality s obratem blížícím se 2 mil USD ročně.
Osobní profile:
Václav Lesák
Pracovní pozice: Business Development & M&A Manager
Soft skills: Management; Work organization, Networking Time management, Individualization, Problem-solving, Strategic thinking, creativity
Hard skills: Business model, Business case drafting; Process management, Market research, Contract negotiation, Strategic planning, Project management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Zkušenosti s rozvojem SME společnosti. Od strategického plánování přes řízení provozu oddělení, vyjednávání podmínek spolupráce se zahraničními partnery, dohlížení na uvedení produktu na trh, po zkušenosti s konzultačními aktivitami pro rozvoj, expanzi firem do zahraničí, sestavování business modelů pro nové firmy, nebo uvádění nového produktu na trh. Zkušenosti se sestavováním firemních procesů a jejich následnou implementací do digitálních nástrojů. Zkušenosti se zahraničním systémem vzdělávání.
Osobní profile: Jmenuji se Václav Lesák. Je mi 27 let. Studoval jsem Hospitality management a International business, double degree univerzitu Švýcarském Montreux. V rámci hospitality odvětví jsem pracoval například jako asistent ředitele Hiltonu. Posledních 5 let pracuji ve společnosti Aspironix s.r.o., která je mezinárodním distributorem zdravotnických prostředků. Vystřídal jsem řadu pozic a aktuálně jsem zodpovědný za Business Development oddělení a M&A pro celou skupinu a také jsem členem boardu společnosti. Během své práce v Aspironixu jsem měl velkou možnost se učit a růst převážně pod křídly zakladatele firmy a velmi zkušeného leadera Jiřího Pavlíčka. Baví mě sdílet své zkušenosti s mým týmem, který je složen převážně ze studentů a rád bych se o ně podělil s dalšími. Vedle práce jsem velmi sportovně založený člověk. Věnuji se převážně tenisu, fotbalu a hokeji.
ThDr. Ing. Josef Jaroš, MBA
Pracovní pozice: Zakladatel
Soft skills:
Hard skills: Business strategy, strategy planning, Business development, Team leadership, Management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti:
Osobní profile: Josef je majoritním akcionářem skupiny PKF APOGEO. Od jejího zrodu do roku 2022 skupinu řídil z pozice Managing Partnera, nyní se jako předseda správní rady věnuje strategickému směřování a klíčovým vztahům. V současnosti je rovněž předsedou představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) a předsedou výboru pro audit Dozorčí rady státního podniku Lesy České republiky. Byl jmenován i jako externí člen vědecké rady Fakulty podnikohospodářské na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od roku 2018 je rovněž spolumajitelem pražského Divadla na Fidlovačce. Josef Jaroš je externím poradcem MPSV pro oblast politiky zaměstnanosti, sociální a rodinné politiky a zároveň členem Podnikatelské rady, která je poradním orgánem ministra průmyslu a obchodu.
Vojtěch Novotný
Pracovní pozice: Group Key Account Manager
Soft skills: komunikace, vyjednávání
Hard skills: business finance, analýzy
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: KAM, sales conroller, Jr. Controller, KAS
Osobní profile: Jsem otevřený, komunikativní, na výsledky orientovaný manažer. V současné chvíli zastupuji role Group Key Account Manager, kde mám zodpovědnost za český tradiční trh. A dále jako Area Sales manager mám na starosti tým obchodních zástupců.
Štěpán Oberreiter
Pracovní pozice: e-com and sales consultant, zaměření na beauty
Soft skills: networking, komunikace, entusiasmus a optimismus, týmovost, vyjednávání
Hard skills: e-commerce (sales, finance, logistika, budget, profitabilita)
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Od mládí sportuji, po absolvování VŠE jsem většinu profesního života spojil se společností L´Oréal a v oblasti e-commerce. Žil jsem rok v Austrálii, mám rád cestování, nejraději v campervanu. V zimě mě najdete nejčastěji na horách, v létě zase na chatě na rybách nebo na golfu. Mám rád dobrý kafe.
Osobní profile:
David Havej
Pracovní pozice:Key Account Manager
Soft skills: Positive Motivation, Teamwork, Stress Resistance, Self-reflection, Communication
Hard skills: Key Account Management, Negotiation, Market Analysis, Data evaluation, Trade Marketing
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Sales, In-store and E-comm landscape, Non-profit organization, Work-life balance
Osobní profile: Mám za sebou více jak 9 let primárně v oblasti obchodu a marketingu ve několik mezinárodních společnostech. V současnosti zodpovědný jako Key Account Manager ve společnosti Unilever ČR, spol. s r.o. Zároveň působím v neziskovém sektoru, zaměřeném na volnočasové aktivity pro děti.
Miloš Moravec
Pracovní pozice: Customer Team Leader
Soft skills: Personal Management, Positive Motivation, Teamwork, Active Listening, Win-Win solutions
Hard skills: Market Analysis, Channel Strategy, Trade Marketing, Key Account Management, Negotiation
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Direct Sales, In-store and E-Commerce Marketing, Work-life Balance, Wellbeing
Osobní profile: Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů na pražské Vysoké škole ekonomické. Praxe více než 16 let v oblasti marketingu a prodeje v různých mezinárodních společnostech. V současnosti zodpovědný za vedení části obchodního oddělení společnosti Unilever ČR, spol. s r.o.
Igor Klimeš
Pracovní pozice: Channel mng. Modern Trade CZ/SK (Grocery+Drugs)
Soft skills: flexibilný, timový hráč s kreatívnymi vlastnosťami a ťahom na bránku, s vlastnými ambíciami a cieľmi, s chuťou sa vzdelávať, ochotný pomôcť a rozvíjať druhých.
Hard skills: Ms office, absolvovanie The Gap Partnership – Negotiation Training, certifikovaný mentor, barmanský a baristický kurz, zelená karta – golf
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 13+ rokov skuseností v korporátnych FMCG firmách (Tesco stores, Coca-Cola HBC, Reckitt Benckiser), na rôznych sales pozíciach. Pôsobenie na oboch stranách obchodu – nákup vs predaj. Uplatnenia manažérskych a obchodných zručností využívam aj v osobnom živote napr. manažovanie hudobnej kapely.
Osobní profile: Motto: Lepšie ako 100x počuť je raz vidieť a lepšie ako 100x vidieť je raz zažiť. Obľubujem životné príležitosti vrámci skupiny ľudí, či už v súkromí alebo v práci. Taktiež rád nových ľudí spoznávam, cestujem, kde aj cesta po D1 (okrem častého dobrodružstva), vie byť pre mňa relax. Trávenie času v prírode športom, prechádzkou, venčením psa, nič nerobením, počúvaním hudby/podcastu, je pre mňa značka ideál. Sem tam uník mimo reality sprostredkuje gaming. To be continued, prípadne osobne… 😊
Petr Pávek
Pracovní pozice:Planning Lead Nutrition CZ&SK
Soft skills: Leadership, Coaching, Negotiation
Hard skills: Problem Solving, Project Management
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Supply Chain, Logistics, Demand & Supply Planning, Customer Collaboration, Continuous Improvement
Osobní profile: Petr vystudoval Vysokou Školu Ekonomickou v Praze se specializací Podniková Ekonomika a Management/Právo v podnikání. V rámci studia se zúčastnil výměnněho programu a strávil semestr v cizině na škole MBA. Po promoci nastoupil do mezinárodní firmy jako stážista a následně se rozvíjel na různých pozicích v Supply Chainu, kde má více jak 17 let zkušeností se zaměřením na plánování a budování spolupráce se zákazníky v retailu. Nyní pracuje více jak 1 rok ve společnosti Unilever a má na starosti Demand & Supply Planning v divizi potravin.
JUDr. Martin Valdauf, MBA
Pracovní pozice: jednatel PKF APOGEO Special Services, s.r.o.
Soft skills: řídící a organizační schopnosti, schopnost vedení týmu a týmové spolupráce, schopnost řešení problémů, strategické myšlení, schopnost řešení konfliktů a vyjednávání, efektivní komunikace, kreativní myšlení.
Hard skills: korporátní compliance, regulatorní poradenství, projektové řízení, forenzní analýza, řízení rizik, analýza dat, právní analýza, právní rešerše.
Nabízené životní / pracovní zkušenosti:
PKF APOGEO Special Services, s.r.o. – jednatel a společník
Lesy České republiky, s.p. – vedoucí odboru řízení rizik, vedoucí odboru kanceláře generálního ředitele, vedoucí právního odboru, compliance officer, pověřenec pro ochranu osobních údajů
Pražská energetika, a.s. – právník
PREdistribuce, a.s. – právník
Valdauf, advokátní kancelář s.r.o. – advokátní koncipient
Pelikán Krofta Kohoutek advokátní kancelář s.r.o. – advokátní koncipient
Osobní profile: Pro případného mentee budu rád nápomocným mentorem a rád pomohu s rozvojem
v této oblasti. Mám zkušenosti v oblasti korporátního a regulatorního compliance a v oblasti ochrany osobních údajů, kdy jsem řadu let působil jako pověřenec pro ochranu osobních údajů v rámci státního podniku. Aktuálně zastřešuji zejména oblasti compliance, risk managementu, forenzních auditů, kyberbezpečnosti, šetření podvodů a zneužití finančních prostředků společností a ESG reportingu. Zaměřuji se na nastavení systému na zproštění trestní odpovědnosti právnických osob, opatření v rámci whistleblowingu a nastavení související s přijímáním opatření proti legalizaci výnosů z trestné činnosti. Účast v mentoringovém programu Honors Academia je pro mě velkou výzvou, na kterou se těším.
Michael Dobrovolný
Pracovní pozice: manažer, poradenství – korporace, zakládání správa a likvidace společností, design investičních a ovládacích modelů, vč. nastavení struktur pro startupy, venture capital, private equity, seed
& angel investment
Soft skills: kreativní řešení, flexibilní metody; analytické myšlení
Hard skills: podnikové právo, právní předpisy, daňové principy, podnikové formace, holdingy a corporate governance.
Nabízené životní / pracovní zkušenosti:
- risk management vč. collections & workout procesů;
- korporátní poradenství – zakládání správa a likvidace společností, design investičních
a ovládacích modelů, vč. nastavení struktur pro startupy, venture capital, private equity, seed & angel investment; - startup & investment mentoring.
Osobní profile: V rámci PKF APOGEO vede SMART Office & Companies, s.r.o. – tým, který se zabývá zakládáním, správou a likvidacemi firem v ČR a v zahraničí, jakož i designem a realizací investičních a ovládacích modelů tuzemských i mezinárodních korporací na klíč a dále servisními službami pro korporace. Problematiku korporací (zakládání firem, holdingové struktury, svěřenské fondy) přednáší na seminářích a vysokých školách, je uznaným svěřenským správcem Asociace pro podporu a rozvoj svěřenských fondů, z. s. a dále také místopředsedou legislativní rady AMSP ČR.
Ing. Michal Zeman
Pracovní pozice: Business Intelligence Manager
Soft skills: Strategické myšlení a rozhodování , spolupráce napříč funkcemi, Time management, emoční inteligence
Hard skills: Cenová strategie a optimalizace tržeb, Business Intelligence a analýza dat, Optimizace návratnosti investic na propagaci
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: 10+ let zkušeností z komerčních financí a business intelligence včetně implemenatce unikátních nástrojů pro řízení komerčních investic.
Osobní profile: Jako výkonný manažer zodpovědný za Business Intelligence tým se specializací na řízení cen a růstu tržeb v odvětví FMCG alkoholických nápojů kombinuji odborné znalosti v oblasti datově orientovaných strategií, cenových analýz a tržních trendů, se specializací na optimalizaci cen, maximalizace tržeb a podporu růstu podnikání.
S prokázanou historií úspěšného zavádění nejmodernějších nástrojů a spolupráce s předními poradenskými firmami, jako je McKinsey, vynikám v optimalizaci propagačních strategií a zvyšování efektivity marketingu. Využíváním business intelligence a prosazováním inovativních řešení poskytuji akční doporučení pro udržitelný růst tržeb a ziskovosti firem.
Tereza Šebková
Pracovní pozice: Project Manager /Projektový management, Inovace, Shopper marketing, CATMAN
Soft skills: Time management, critical thinking, positivity/motivation, organizační schopnosti
Hard skills: Projektový management, Shopper marketing, CATMAN
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Projektový management, Shopper marketing, CATMAN. Jak si udržet pracovní a životní balanc i motivaci. Konkrétní rady z praxe z oblasti projektového managementu. Možnost poskytnutí konzultací v rámci pracovních zkušeností z korporátní společnosti.
Osobní profile: Po vysoké škole jsem se přes reklamní agenturu dostala až do Plzeňského Prazdroje, kde jsem začínala v oboru shopper marketingu a dále pokračovala na pozici projektového manažera. Jsem komunikativní, velmi dobře organizovaná a strategicky založená. Umím se velice rychle přizpůsobit změnám a dodat projekty v požadovaném termínu a kvalitě. Oceňuji dobré vztahy na pracovišti a upřímnou komunikaci. Při práci se zaměřuji na komunikaci v týmu a myšlení out of the box.
Daniel Jeřábek
Pracovní pozice: Product manager CZ/SK
Soft skills: Prezentační dovednosti, komunikační dovednosti, řešení krizových situací, time management, emoční inteligence, motivace, strategické myšlení, vedení lidí
Hard skills: Powerpoint/Excel, data management, IMS/IQVIA, project management, marketing, marketing strategy, brand marketing, digital marketing, B2B, B2C
Nabízené životní / pracovní zkušenosti: Skloubení studia více vysokých škol zároveň (ČVUT + VŠE) + práce na částečný úvazek.
Zkušenosti více jak 4 roky v oblasti farmaceutického marketingu a obchodu. Odpovědnost za Rx, OTC, Originální/generické/biosimilární produkty, zdravotnické prostředky i doplňky stravy.
Osobní profile: Rád se setkám s lidmi (a případně budu setkávat na pravidelné bázi), které opravdu zajímá osobní/osobnostní rozvoj. Se kterými budu moci diskutovat o vizích a plánech, nápadech, aktuálních trendech atp.., případně které zajímá farmacie z hlediska produktového managementu/marketingu/obchodu.