Struktura studia

Standardní délka studia je dva roky a je nad rámec vysokoškolské výuky. Výjimečně mohou studenti program studovat maximálně 3 roky, pokud například nestíhají v rámci pracovních povinností dokončit studijní povinnosti. Celkem je v rámci programu potřeba vystudovat 100 kreditů.

 

Program Honors Academia dělí studium do pěti částí:

  • skupina A – předměty jsou považovány za teoretický základ studia Honors Academia,
  • skupina B – předměty se zaměřují na rozvoj společenských, sociálních a komunikačních dovedností studentů (součástí předmětů jsou intenzivní víkendové tréninky v areálu Točná),
  • skupina C – jedná se o širokou nabídku předmětů volitelných,
  • skupina D – předměty mají přímou návaznost na podnikovou praxi.
  • skupina E – zahrnuje tematické přednášky, odborné konference a best practice přispívající k všeobecnému odbornému rozvoji.

 

Předměty části A

  • Management mezinárodních firem
  • Nové drivery marketingu
  • Strategic HRM

Předměty části B

  • Leadership Skills
  • Etiketa
  • Prezentační dovednosti a komunikace
  • Osobní rozvoj
  • Vyjednávání

Předměty části C

  • Volitelný předmět (mimořádná příležitost)

Předměty části D

  • Projekt
  • Praxe
  • Exkurze
  • Manažerská hra

Předměty části E

  • Odborné konference
  • Tematické přednášky
  • Best Practice

 

Ukončení studia

Po absolvování všech studijních povinností je student povinen si připravit prezentaci, založenou na praktických výsledcích svého studia (přehled zpracovaných projektů) a obhajobu závěrečného projektu. Pokud student úspěšně obhájí a ukončí studium, je oceněn certifikátem Honors Academia.