Termíny

14.5.2018 - 22.6.2018 - Zkouškové období

6.6.2018 16:00 - 2.10.2018 16:00 - Závěrečné rozpravy

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Honors ve společnosti Tchibo – Best Practise

Minulou středu až pátek se skupina deseti Honorsáků zúčastnila Best Practise workshopu v kancelářích nového partnera Honors Academia, kterým je společnost Tchibo. Celé tři dny se nám skupina stálých zaměstnanců stejně jako externích spolupracovníků snažila přiblížit každodenní agendu marketingového oddělení na české centrále a předat nám cenné zkušenosti z praxe.

Celý workshop se nesl v pohodovém duchu s podrobně připraveným programem ze strany Tchiba, který byl profesionálně veden a také ze strany skupiny nás – studentů, kteří jsme se nebáli ptát na vše, co nás zajímalo a podněcovat tak spoustu zajímavých diskuzí.

První den nám byla představena společnost jako celek, její uspořádání, vedení a historie. Celý den se nesl v duchu kávy, kde jsme pronikli do tajů jednotlivých značek, pod kterými skupina Tchibo své výrobky na českém trhu prezentuje a také diskuzi na téma kávové kultury v České republice a preferovaných chutí českého zákazníka. Nechyběla také degustace a reálná case study, ve které jsme se pokusili myslet jako marketéři pro daný segment.

Druhý den se věnoval kategorii spotřebního zboží, které má Tchibo ve svém portfoliu, jeho specifik a výzev. Probírali jsme celkový nestandartní koncept propojení kávy a spotřebního zboží na jednom místě, kvalitu produktů, dotkli jsme se i oblasti plánování. Navštívili jsme také jeden z obchodů, a tuto zkušenost z terénu všichni velmi ocenili, protože bylo možno se ptát na otázky, které nás napadali až na místě a dozvědět se tak ještě víc. Opět jsme zakončili tento den case study zaměřenou na reklamu a dostali jsme také cennou zpětnou vazbu.

Třetí den se věnoval tématu, které je v této oblasti současné době velmi populární – online a digital. Dozvěděli jsme se spoustu praktických zkušeností od digital trendů, přes správu sociálních sítí až po věrnostní program Tchibo Card. Závěrem samozřejmě nechyběla zajímavá case study z reálného prostředí společnosti.

Všechny aktivity hodnotím jako opravdu přínosné komplexní nahlédnutí do marketingového oddělení zajímavé společnosti, které bylo vedeno profesionálním přístupem s naprostou lehkostí a příjemnou atmosférou, což nemusí být vždy samozřejmostí. Také proto odcházeli všichni zúčastnění s úsměvem na rtech a chutí do další práce.

Gabriela Horníčková